07
19
2011
--

Blokkolt a blokkok országa

 Sziasztok, fiúk ,lányok, hermafroditák, gnómok, elfek, taurenek, palák, és játékokban fellelhető egyéb lények, karakterek, youtube, illetve blog.hu felhasználók, és azokat is üdvözlöm, akik soha a büdös életben nem fogják olvasni a soraimat.
Igen, mint a címben is olvashatjátok, a motoros iskola nem enged szabadjára engem, csak a kreszel vagyok elfoglalva szinte, nincs ichlet, stb.Igaz, hogy megvan már a szöveg, de rájöttem, egy nap nem elég, ugyanis amikor visszanéztem a youtube videót a Mass efectről, eszembe jutott róla még egy, s más.Írni is akartam megint egy kis monológot, de nem nagyon ment. Ugyhogy ma nekifogok és átnézem a szöveget.Látom azért szavaztatok
a legszimpatikusabb egyéniségre, és mint látom, Barnikát... Bocsánat Deathstrike4321 et
hoztátok ki a legmegfogóbbnak.Mivel Ő lett a legszimpatikusabb, következő hónapban
ő fogja megmondani, hogy ki  mit fog csinálni, milyen legyen a blog kinézete, stb.
Szerintem Én  hiába mondom, hogy most nem szólok bele a blogba, ha nem vagyok szabályhoz kötve, a tudatalattimban bennem van, hogy én vagyok a blog főnöke,
úgyhogy egy hónap dolgozója díj keretein belül mostantól, aki  a legtöbbet tesz annak érdekében, hogy a kedves nézők rá szavazzanak, az fogja irányítani 1 hónapig a blogot.
Remélem mindenki elégedett ezzel a rendszerrel, ugyanis mint mondtam, az önkényuralom
szerintem rossz dolog, ezért is találtam ki ezt.
Köszönöm a figyelmet,Űrpocok voltam, sziasztok!
 

Írta: űrpocok | Tags:
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://gamesystem.blog.hu/api/trackback/id/tr373080901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)