04
16
2011

Minecraft Sorozat?

Heló, ismet barnika4321 és tudom, hogy az oldalon rengeteg a minecraft post, de ez a játék kiköveteli! Szeretnék csinálni egy minecraft sorozatot űrpocokkal. Ha nem jönne, akkor Márton Ricsi is jó lenne a sorozatba, mivel ő szeretne szerepelni. Visszajelzést várok!
Csáó
 

Írta: barnika4321 | Tags:
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://gamesystem.blog.hu/api/trackback/id/tr742830227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.04.16. 10:51:11

Kö csög lopod ötletem... :( Veled sem beszélek többet tiltalak a faxra !!!!

www.moncraft.net · http://moncraft.net 2011.04.17. 07:16:53

Jó post.

halfoff:
Ennél nincs KOCKÁBB: www.moncraft.net

Úúúúristen, de kocka.

Blocksandbox.

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.04.18. 18:27:43

Ja, egyébként Barnika, hogy gondoltad, hogy mást is bevonsz a blogba, mikor nem is szerkesztő??

2011.04.19. 22:01:14

@űrpocok: figyu.. felvettem barnikat skyepen és jatszottam a szerojan.ezekutan vmien csongival bedobott beszelgetesbe es azt mondta nekem ,hogy kellen vmit csinalni mar...erre en azt mondtam csinaljunk minecraft sorozatot en meg o..
ere azt mondta oke minden rendben,tok klafa meg minden...ezekutan leraktam mert kellet mennem..
mikor vissza hivtam akkor mar azon voltak fennakadva
hogya csongi meg o csinaljak a szervert meg a sorozatot..felmentem a szerojukra ...tokre laggoltam ,meg minden.erre azt mondta ki engedett fel a szerora,mit keresek en itt,szidalmaztak,kertek menjek le..lementem hopp 2 napra ra bejegyzes a blogon...CSONGI MEG EN CSINALJUK A SOROZATOT ! ennyi !ja es urpocok en teged nem utallak ,sot bevallom kedvellek ,de barnikabol elegem van egy eletre.(sry h ekezet nelkul irtam,siettem ..)

2011.04.19. 22:30:56

Ja meg azt mondta bevettel szerkesztonek ! eigy meg ha csongi nem szerkeszt az is h a rakomba kerul ide ?? WTF ??

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.04.20. 01:28:33

@Garfield[Asd]: ŐŐ uccsó kommentet újra értelmeznéd?
Barnikával meg valszeg el fogok számolni, mert egyátalán nem veszi komolyan a blogot.

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.04.20. 01:34:00

@Garfield[Asd]: Egyébként szerkesztő akarsz lenni?Mert van hely!

2011.04.20. 10:20:22

@űrpocok: Na röviden...Az előző részek tartalmából:
2011.április 2-án MR.Garfield felveszi MRS.Barnikat
Skypen...a következő 1,5 héten kersztül nem beszéltünk!Ezekután Barnika FELHIVOTT!"Felhivott" :O..
Ezekután valamilyen Csongikával bedobott beszélgetésbe...El kellet mennem..(ekkor ajánlottam
neki a minecraft sorozatot!!!)1 napra rá ismételten felhivott,és közölte velem (Csongi is benn volt beszélgetésben)Ezekután....Egyszer csak nagy bejelentés...Gyere van minecraft szerónk!!20percre rá (ismét elmentem),felmentem a szeróra...Majd amikor felmentem a következőket hallottam..."Mit keresel te itt ?? Hogy Jöttél fel a szeróra,stb..és nagyvártamban közölték "HUZZAK EL A SZERVERRŐL"Ezekután three days later bejegyzés a blogon..

Garfield[Asd] (törölt) 2011.04.20. 10:25:09

Ja meg a szerkesztőségről...Nem igazán hinném,h leszek mert max..2 hetente birnék csak ..meg akkor is én is egy mineraft sorozattal készültem..de a bejegyzés után elment a kedvem és kb.10 vidit letöröltem..De ha gondolod csinálsz egy gondolati részta blogon mit tom ln teszem azt legyen a neve Makiságog..mindenapi gondolatok,mert irni szeretek :D

Garfield[Asd] (törölt) 2011.04.20. 10:25:56

Na nem mondom kérezz felelek vidiket beválalok meg néha néha egy-egy bemutatót de tőlem hűde sok vidit ne várjatok D:

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.04.20. 12:06:26

@Garfield[Asd]: Nekem eddig hány videóm volt?:)Többet írok az biztos,skypon vegyél fel vikitotor1 vagy simán, 1 nélkül, ott megbeszéljük:)

Garfield[Asd] (törölt) 2011.04.20. 20:51:11

felvettelek

barnika4321 2011.04.22. 11:02:00

@Garfield[Asd]: Bocs, de en nem mondtam olyat, vagy ha igen nem igy, hogy HUZZ LE A SZEROROL! amugy meg tolem csinaljatok, egy otlet volt...
Ha gondolog urpocokkal, ha o is akarja.
Nem akartam bunko lenni, nem is ertem, hogy jott ki igy, amugy meg tokre komolyan veszem a blogot.
Irjatok valasz itt, vagy skypen beszeljuk meg.

BOCS, nem igy akartam.

Udv. barnika4321

űrpocok · http://www.gamesystem.blog.hu 2011.04.22. 15:21:15

@barnika4321: Barnika, ne áltass, a blogot magasról szarod le, nem publikáltál normális, értékelhetó dolgot, csak néhány ötletet, meg bejelentést.

darktom98 2011.05.04. 07:25:18

@űrpocok: na p....azaz űrpocok, kezdesz megkeményedni :)

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)