01
08
2011

Egy napom

  Reggel.fél nyolc.:

-Kelj fel!-mondta anya-Elkésel!
-Mi?Hogy?Honnan?-S ezzel együtt gurultam le az ágyról. 
Áh,jól indul a reggel-gondoltam magamban-más se hiányzott még.
Új rekrdokat döntve öltöztem fel és indultam el az iskolába.           (címre katt!!)
-Tíz perc késés,mi a neved?
Ehh,ennek se lesz jó vége, már harmaik napja kések el.
-Mond már a neved,fiam!-ezúttal hangorkánként süvített végig a termen a rikácsolás.
-Űrp...izé, Márton viktor!
-Feketepont!-ordított rám a tanár,isten tudja miért.
-Fekete?Hetedikben vagyunk tanárnő!-s közben röhögtem magamban.
-Jó igazad van, egyes.
Mivan?Was is das?Tíz perc késésért?-ekkor már tudtam, nem lesz jó napom.
  Első óra elteltével kimentünk szünetre.Haverom odaszólt nekem:
-Jössz csúszni a jégen, he?
-Áh nem, csúszik nagyon!
-Az a lényege a jégnek te nagyon te!-S közben majd megfulladt a röhögéstől.
Inkább elővettem a chipset, kólát, telefont és örültem a fejemnek hogy végre ehetek a szendvicsemből is.
*CsATT*
-Áhhh,aucs!-Haverom éppen kihasználta a lényegét a jégnek-Aua!
Odamentem hozzá és megkérdeztem tőle jól-e van.
-Áuuu!
-Mid fáj?
-A farom!
-Na gyere!-Nyújtottam felé a kezem.
mire visszaértünk chips, kóla,szendvics sehol.
-Adsz csipszet?-Kérdezte haver.
-Miből adjak te hatökör!Nem látod hogy ellopták?!
-Szerezzük vissza!
-Az lesz mert már elegem van a mai napból-mondtam és rápillantottam az órámra:
még 5 percünk volt szünet végéig, úgyhogy sietnünk kellett.
-Te, hol vetted azt a csipszet?-Érdeklődött megrokkant barátom.
-Itt a büfé.. basszus!-Feleszméltem.
-Megint mi van?-Értetlenkedett haverom.
-Így sosem találjuk meg!!
 csengettek.Se kóla,se csipsz,se szendvics,se pénz.
Két óra múlva:kajaszünet
A gyomrom már emésztette önmagát, és lassan eljött a tízórai(Milyen hülye név, főleg hogy nem is tíz órakkor van)
ideje.
-Azt még megeszed?-kérdesztem padtársamtól.
Erre ő komor képpel távozott a teremből, élelmiszertartalékaival együtt.
Meghalok!-gondoltam magamban-asszem hitelre veszek ma ételt.
-Adjon isten Béla bá!-köszöntem a büfésnek olyan nyájasan ahogy csak tudtam.
-Mit adhatok?-nézett rám pókerarcal és montam neki rezzenéstelenül:
-egy hotdogot és egy kólát,viszont nincs már nálam pénz,de ha behozom úgy jó?
-Háát jó.-vette rá magát a kék szemű,kedves Béla bá.
 Béla bát mindig jófejnek tartottam és próbáltam megtartani vele a barátságos viszonyt, 
hátha egyszer jól jön,s jól is jött
 Mivel gyomrom morgását elcsitítottam kezemről és ruhámról a majonézt lemostam már csak szépen várnom kellett
a tanárt.
-Házid van?-kérdezte egyik osztálytársam.
-Ja, töltsek?-az egész társaság röhögöt nem csak én.
-Na, komolyan, tudod hogy angolból egyes jár ha nincs kész a házi!
-Ó ,tényleg mi is volt a házi?
-Munkafüzet...
-Ad ide légyszíves!- vágtam bunkó mód a szavába
-Öhh oké.
 
 
End of part one(part1)
Írta: űrpocok | Tags:
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://gamesystem.blog.hu/api/trackback/id/tr22568930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)